برنزه شدن مصنوعی
نوشته شده توسط : رامتین

میدونین که جدیدا برنزه شدن خیلی مد شده ولی ما یا حاشو نداریم زیر افتاب برنزه کنیم یا وقتشو نداریم . من خودم حالشو نداشتم واسه همین کرم ها اس‍پری های زیادی زدم ولی بیشترشون رنگ زرد میدادن . بالاخره یه اسپری عالی گیر اوردم

این اسپری دقیقا رنگ برنزه بیعی بع پوست میده و میتونین به همه بگین تو کوه برنزه شدم مثل من که گفتم اسکی بودم.

۱-اسم این اسپری . اسپری اتو برنز گارنی که به مدت ۵ روز روی پوست میمونه و نیازی به افتاب نداره نحوه استفاده در داخل جعبش هست

 





:: موضوعات مرتبط: ترفند برنزه شدن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: اسپری برنزه بلند مدت , برنزه بدون افتاب , برنزه کردن , اسپری خوب برنزه , برنزه کردن با افتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 1518
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: